28 dec. 2007

trecere

trecere este un cuvant magic dupa parerea mea pentru ca are foarte multe intelesuri, intelesuri pe care nu as vrea sa le dezvolt acum, poate alta data:)
ceea ce ma preocupa in acest moment este tocmai perioada in care ne aflam- sfarsitul de an! Momentul in care fiecare se bucura ca a mai trecut un an! sau ca va incepe un alt an, sau se bucura pur si simplu fara sa aiba un motiv prea profund.
In perioada acesta fiecare in parte este cuprins de alte emotii decat in celelalte zile ale anului, fiecare devine mai deschis, mai linistit, mai visator poate, sau chiar mai atent la el insusi.

Pentru mine sfarsitul de an este de fiecare data un prilej de a-mi reinnoi obiectivele, indiferent ca sunt mari sau mici.Simt nevoia ca la fiecare inceput de an sa am un plan, e ca un fel de bilet de trecere, care nu ma costa decat niste momente de sinceritate si luciditate cu mine insumi, astfel incat sa reusesc sa stabilesc ce am realizat in ultimul an si ce nu, ce imi doresc pentru noul an si cum?

Consider atat de important incat imi rezerv timp suficient pentru a medita la aceasta. Simt sfarsitul de an ca pe o noua poarta deschisa catre mine insumi, catre ceea ce inseamna OM.
Asadar trecerea pentru mine este in tacere, o prefer asa pentru ca stiu ca intreg anul ceea ce va urma va insemna miscare pentru a implini ce mi-am propus:)
...

Niciun comentariu: